דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אורגני לעומת קמפיין ממומן 

מאת    [ 04/07/2010 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1944 פעמים ]

קידום אורגני לעומת קמפיין ממומן

מה טוב יותר? קידום אתרים אורגני או מסע פרסום קידום ממומן?
מספר רב של מנהלי אתרים אינטרנטיים שוקלים אם לפרסם את האתר שלהם באמצעות קידום אתרים, אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש או מסע פרסום קידום ממומן (Pay Per Click).

Pay Per Click

יתרונות:
• מודעות קידום אתרים ממומן מקלות על מסייעות בתהליך איתור מילות מפתח ועמודי נחיתה שונים.

• התוצאות מיידיות, אך בטווח הארוך, כמה חודשים מאוחר יותר, לא תוכל להבחין אם התוצאות אמיתיות.

• אתה יכול לעצור מודעות מסע פרסום קידום ממומן ברגע שהחלטת.

• נוסף לכך, מודעות PPC עובדות טוב עם אתרי אינטרנט שלא תוכננו היטב, או לא קיבלו דירוג גבוה במנועי החיפוש השונים.

• קבלת תוצאות מיידיות- אם תפרסם את אתר האינטרנט שלך על ידי Pay-Per-Click תקבל תוצאות מיידיות.

• מודעות PPC מאפשרות לך לבחור כמויות מאסיביות של מילות מפתח, כולל מילים שכתובות עם שגיאות כתיב, כולל ווריאציות של מילות מפתח אחרות, שאתה לא יכול להניח על עמודי האינטרנט שלך. כמו למשל מילות מפתח שליליות, מילים אותן תהיה מעוניין להסיר מתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

• מודעות Pay-Per-Click הן מוצלחות עבור הצעות מוגבלות בזמן, כמו מכירות בחגים.

מגרעות:
• קליקים שנלחצו בזדון יכולים להוות מכשול. לא כל מי שמקליק על הקישורים הם לקוחות פוטנציאלים. לפעמים יש שמתחזים לכאלה, ושבמציאות הם יכולים להיות עמיתים מהתחום או עובדים כועסים שמבקשים להתנקם במעסיקם.

• פרסום PPC יכול להיות יקר אם אתה מציע keywords לא טובות, או אם לא מחשבים את התקציב המקסימלי לקמפיין הקידום כמו שצריך.

במידה ואתה מפרסם את האתר שלך בשיטת תשלום לכל הקלקה מומלץ להשתמש בכלי פיקוח כדי לראות שלא תבזבז את התקציב שלך.
ישנם כלי מעקב חינמיים המאפשרים את האפשרות לבדוק את רלוונטיות keywords, עלות משוערכת לכל מילה שכזו (כלי עזר מצויין לקביעת גודל התקציב) ומדדים אחרים שמסייעים בניתוח קמפיין Pay-Per-Click.

אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני

יתרונות:

• זרם האינפורמציה דרך תוצאות מנועי חיפוש הוא לגמריחינמי, ומספק תוצאות טובות במידה ו נעשתה עבודה מוקדמת להכנת האתר על פי הפרמטרים השונים שמספקים מנועי החיפוש.
• מיצוב במנועי החיפוש מבטיח תוצאות לטווח ארוך, ולא דורש הוצאה כספית חוזרת.
• אחרי האופטימיזציה של האתר שלך, תוכל להשתמש בכסף שלך עבור דברים אחרים, והאתר עדיין
  יפעל בצורה מיטבית, וישיג תוצאות מעולות .
• מספר גדול של מבקרים ותוצאות חיפוש מרובות אינם מהווים בעיה,להיפך כמה שיותר יותר טוב.

חסרונות:
• מקדמי אופטימיזציה אורגנית: עשויים לדרוש עיצוב מחודש של עמודים באתר שלך, זאת כדי לגרום לו להיות ידידותי יותר עבור מנועי החיפוש השונים.
• קידום אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני: יכול להמשך הרבה זמן יחסית, עד לבחינת התוצאות בפועל.

אופטימיזציה אורגנית
זו מספקת תוצאות לטווח הרחוק, ובחישוב כלכלי עולה באופן משמעותי הרבה פחות. לשם כך אתה צריך לבחור חברה שמקדמת אתרים שימצב את האתר שלך באופן נכון, אם תרצה להגיע גבוה במנועי החיפוש השונים.
גם תשלום לכל הקלקה וגם אופטימיזציה במנועי החיפוש מקדמים את ההצלחה של האתר שלך. אם אתה עושה שימושב שניהם בתבונה, אתה יכול להשיג הרבה לקוחות חדשים באתר, ללא בזבוז של סכום גדול של כסף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב